Pracujete v PR a nepracujete s průzkumy?

To je škoda, protože…

data z průzkumu vám řeknou, jak Vaši firmu či organizaci dlouhodobě vnímá veřejnost. Bude jasné, zda je dlouhodobě potřeba budovat lepší pověst nebo stačí posilovat to dobré, co si o vás lidé už myslí.
data z průzkumu vám umožní správně zareagovat v krizové situaci. Pokud veřejnost situaci nevnímá jako zásadní problém (a je spíše na vaší straně), můžete lépe čelit otázkám médií a tendencím „vyrobit“ problém.
data z průzkumu mohou ozvláštnit vaši tiskovou zprávu. Údaje o prodejích salámu nikoho nepřekvapí, ale všechna média budou informovat o procentu lidí, kteří někdy uplatili doktora šiškou uheráku.

Namítáte, že výzkumy jsou drahé a trvají příliš dlouho? S online nástrojem Click4Survey neplatí ani jedno:

  • výzkum si v Click4Survey provádíte sami (je to velmi jednoduché), takže vás projekt stojí méně než u výzkumné agentury.
  • výstupy si lze u Click4Survey připravit už během sbírání dat.
  • Click4Survey má nasmlouváno velké množství respondentů, kteří jsou připravení rychle začít odpovídat na váš dotazník. Pokud necílíte na příliš úzkou cílovou skupinu, data lze sebrat za 2-3 dny.
Publikováno: 19.05.2015