Dotazník: Mají studenti VŠ zájem se dále vzdělávat v oblasti online marketingu a e-commerce?

Některé otázky v dotazníku nejsou správně vyplněny.Přejít na otázky.
Po vyplnění dotazníku a vyplnění kontaktních údajů budete zařazeni do slosování o ceny.
Výhry: 5x online kurz s využitím manažerské simulační hry Unisim zdarma, 3x populární kniha Ivan Pilný: Digitální ekonomika, 2x USB flash 2 GB.

Dotazník slouží čistě pro potřeby výzkumu akreditované instituce Centrum Informační Společnosti, s.r.o. týkající se požadavků studentů vysokých škol. Žádné informace nebudou poskytnuty třetím stranám. Vaše údaje budou v bezpečí a nebudou nikde zveřejněny.

Díky tomu, že poctivě vyplníte tento dotazník nám pomůžete s budováním nové vzdělávací platformy, kterou bychom rádi spustili v prvním čtvrtletí 2017.
1. Měli byste zájem se při studiu VŠ/VOŠ dále vzdělávat (kurz) v oblast online marketingu a obchodování na internetu (e-commerce)?*
Jednalo by se o prémiový semestrální odborný kurz s vysokým důrazem na praktické dovednosti a zkušenosti.
2. Proč se chcete dále vzdělávat v oblasti online marketingu a podnikání na internetu?*
*
Napište heslovitě.
*
Vypište internetové firmy z ČR i ze světa. Jména firem oddělujte čárkou a pište je za sebou.
5. Probírali jste na VŠ/VOŠ nějaká témata PRAKTICKY z oblasti online marketingu a e-commerce (podnikání na internetu)?*
Prakticky znamená, že jste si danou oblast/tématiku reálně vyzkoušeli na cvičení.
Na škole jsme si reálně vyzkoušeli:*
Můžete vybrat více odpovědí, ale jen to co jste si reálně vyzkoušeli.
6. Jaká kritéria jsou pro Vás při výběru placeného odborného kurzu nejdůležitější?
Ohodnoťte od 1-5, přičemž 1 = nejdůležitější, 5 = nejméně důležité.
1 - nejdůležitější2345 - nejméně důležité
cena*
vzdálenost od bydliště*
doporučení mých známých*
kvalita lektora - expert v dané oblasti*
zaměření na praxi - získané dovednosti uplatitelné v praxi*
reprezentativní prostory*
hodnotný certifikát na konci kurzu *
možnost získat potřebnou praxi*
díky absolvování kurzu znásobit šanci na získání konkrétního zaměstnání*
dobré reference na internetu*
možnost hradit kurz bezúročně z kreditní karty*
další kritérium:
Pokračujte dále v dotazníku tím, že si projdete krátký text o ADEM, abyste mohli odpovědět na další otázky.

Akademie digitální ekonomiky a managementu
- detailně o semestrálním odborném kurzu

Nyní následuje krátká sekce ohledně konkrétního odborného kurzu z oblasti online marketingu a obchodování na internetu.
K těmto informacím se budou vázat následující otázky níže. Projděte si informace o kurzu, abyste mohli relevantně odpovědět.

Certifikovaný kurz: E-commerce specialist

Akademie digitální ekonomiky a managementu připravila unikátní odborný kurz, kde je zásadní důraz kladen na praktickou dovednost a získání zkušeností z oblasti online marketingu a provozu e-shopu.

Jádrem kurzu je vytvoření vlastního e-commerce projektu pod dohledem expertů. Zahrnuje tvorbu prodejního webu, online marketing a moderní manažerské metody. Nejde o programování, ale o manažerský kurz pro studenty ze zájmem o obchodování na internetu, bez nutnosti předchozích znalostí v této oblasti.

Výstupem jsou získané dovednosti a znalosti, ale také příprava na prestižní certifikaci od společnosti Google v oblasti online marketingu. Dále jsou zde možnosti internshipu (získání praxe ve firmě a pro vybrané studenty i získání konkrétního zaměstnání) ve špičkových firmách v tomto oboru.


Výukové části semestrálního kurzu
  1. Tvorba a provoz vlastního e-shopu
  2. Digitální ekonomika
  3. Online marketing
  4. Management
  5. Příprava na zaměstnání

Další navazující moduly, které jdou do hloubky jednotlivých témat
  1. Management v informační společnosti - certifikát ADEM
  2. Advanced Web Analytics - příprava na certifikaci Google Analytics, certifikát ADEM
  3. Personal Brand Building - certifikát Unisim
  4. Advanced Facebook Ads - příprava na certifikaci Facebook
  5. Advanced Digital Promotion - příprava na certifikaci Google AdWords, certifikát ADEM

Délka kurzu

Jde přibližně o 180 hodin výuky rozložených do 10 nabitých výukových dnů s odborníky a samostudium formou hodnotného e-learningu.


Absolvováním kurzu "E-commerce specialist" a všech navazujících modulů získáte tyto dovednosti:
  • Schopnost vytvoření webu/eshopu, napojit e-shop na další systémy (skladové, logistické, fakturační).
  • Umět používat CRM, Google aplikace pro firmy.
  • Schopnost integrovat provozní aplikace pro zvyšování efektivity práce.
  • Schopnost pracovat ze znalostmi z digitální ekonomiky a využít je pro podnikání/či business.
  • Dovednost ve vytvoření mediálního obsahu (jak vytvořit, jaký obsah, copywriting apod.).
  • Využívat webovou analytiku pro optimalizaci svého projektu.
  • Dovednost ve vytvoření reálné PPC inzerce, bannerů a jiných forem komunikace.
  • Vytvořit affiliate program pro úspěšný prodej svých produktů.
  • Schopnost vytvoření koncepce projektu, schopnost řídit podnik s ohledem na různorodost rolí.
  • Dovednost v řešení konfliktních situací, vyzkoušení si řídit tým.
  • Vytvoření vlastního profilu na LinkedIn pro další profesní růst.
  • Umět pohotově reagovat na dotazy v rámci Assessment Centra.
7. Měli byste zájem absolvovat kurz "E-commerce specialist", který z Vás udělá odborníka a připraví vás na kariéru v oblasti online marketingu?*
8. O které nástavbové moduly nad rámec kurzu "E-commerce specialista" byste měli zájem?*
Jednotlivé moduly trvají 30 hodin (3 dny prezenční výuka + e-learning). Součástí kurzu je i příprava na certifikaci dle jeho zaměření. Tyto moduly jsou velmi detailní a zásadním způsobem prohlubují znalosti a praktické dovednosti.
9. Kolik byste byli ochotni za kurz "E-commerce specialist" zaplatit?*
Jde o kurz bez nástavbových modulů. Kurz je popsán v horní sekci této stránky.
10. Kolik byste byli ochotni ZAPLATIT za Vámi vybrané NÁSTABOVÉ MODULY ke kurzu E-commerce specialist, které jdou více do hloubky a připraví Vás na různé prestižní certifikace, a které jsou hodnotné pro zaměstnavatele?*
Vyberte cenu za jeden modul.
11. Uvítali byste možnost neplatit kurz jednorázově (hotově/převodem), ale na splátky bezúročně pomocí kreditní karty, kterou byste za tím účelem získali?*
12. Při návštěvě kurzu byste raději volil prostory školy, ve kterých studujete, nebo jste ochotni dojíždět do školícího centra v Praze (v blízkosti metra)? *
13. Jaké dva dny byste preferovali pro případné navštěvování semestrálního kurzu?
Vyberte 2 dny. Jednalo by se přibližně o 10 výukových dnů za semestr.
14. S experty z jakých firem byste se rádi blíže setkali/seznámili na kurzu E-commerce specialista?*
Zvolte max. 6 firem, případně doplňte firmu, která není na seznamu.
15. Kterou z následujících certifikací byste chtěli v rámci kurzu získat nebo se na ni připravit?*