Dotazník spokojenosti klientů Sociální poradny ANIMA VIVA

Dotazník není správně vyplněn, opravte prosím chyby.Přejít na chybu
Jsem*
Službu poradny jsem využil/a*
Oznámkujte Vaše odpovědi prostřednictvím smajlíků. Každý z nich představuje jednu známku na škále od 1 do 5.
Jak hodnotíte dostupnost služby z hlediska provozní doby a možnosti objednání se na konkrétní termín konzultace?*
Jaký je Váš celkový dojem z prostředí poradny (útulnost, čistota, vůně, pocit bezpečí)?*
Jak hodnotíte přístup pracovníka/ce poradny (vcítění se do problému, vstřícnost, podpora, ochota a snaha řešit situaci, profesionalita)?*
Jak velký přínos bude mít, nebo mělo poradenství (získané informace) ve Vašem životě?*
Využíváte, nebo jste v minulosti využil/a služby individuální psychoterapie prostřednictvím naší poradny?*
„Kvalita znamená dělat to dobře, i když se nikdo nedívá.“

(Henry Ford)