Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Důvěřují nám přední české společnosti

Přidejte se mezi naše spokojené klienty i Vy

Co o nás říkají naši klienti?

Pojišťovna Kooperativa a.s. Pojišťovna Kooperativa a.s.

„Click4Survey se v Kooperativě etabloval jako nástroj řešení všech in-house výzkumů, kde mezi respondenty patří klienti, obchodní partneři nebo zaměstnanci.

Click4Survey je synonymem pro jednoduchou správu dotazníků a elegantní analýzu dat obohacenou o uživatelsky příjemný reporting. Click4Survey se v Kooperativě využívá nejen k ad-hoc výzkumům, ale i ke kontinuálnímu měření spokojenosti, jež se opírá o elektronickou distribuci dotazníků a CATI platformu. Mimo marketing a výzkum patří mezi jeho autonomní uživatele v Kooperativě také HR a obchod.“

Petr Hartoš, Analytik průzkumu trhu
CEMEX Czech Republic, s.r.o. CEMEX Czech Republic, s.r.o.

„Click4Survey jsme zvolili jako ideální nástroj pro dlouhodobé zjišťování spokojenosti a loajality našich zákazníků.

Aktivních zákazníků máme v Česku tisíce a každý je svým způsobem jedinečný. Click4Survey nám umožnuje oslovit každého z nich způsobem, který sám preferuje.

Vyhovuje nám možnost průběžné práce s daty a díky CATI modulu dokážeme pohodlně a za rozumnou cenu realizovat telefonické dotazování vlastními silami. Oceňujeme pružnou a profesionální technickou podporu při řešení všech našich dotazů a požadavků.“

Zbyněk Šeda, Senior Marketing Specialist
O2 Czech Republic a.s. O2 Czech Republic a.s.

„Chcete provést jednoduchý online výzkum na svých zákaznících a rozumíte alespoň trochu tvorbě dotazníku a analýze dat? Pak už nemusíte shánět agenturu a platit čas jejich account managera, programátora a analytika.

Vím, že když si práci dobře zorganizuji, v rámci měsíční licence Click4Survey stihnu provést dva nebo i tři menší výzkumy. Přitom za cenu jedné měsíční licence bych získal od kvalitní agentury výzkum maximálně jeden (možná ani to ne). Nástroj Click4Survey nám ve firmě umožňuje uspokojit více požadavků na výzkumy, aniž bychom museli vydávat více finančních prostředků.

Na nástroji oceňuji jeho jednoduchost (naučit se programovat dotazník není náročné), dále mám možnost maximálně flexibilně reagovat (online sledování výsledků umožňuje rychle rozeslat další pozvánky v případě nízké návratnosti nebo výzkum okamžitě ukončit v případě rychlého nasbírání dostatečného počtu odpovědí). Nástroj používáme pro výzkumy na našich zákaznících i pro výzkumy interní a jsme s ním velmi spokojeni.“

Jiří Axman, Customer Insight Specialist
Národná banka Slovenska Národná banka Slovenska

„Online prostredie Click4Survey sme využili pri našej účasti v celoeurópskom prieskume o dynamike miezd, v rámci ktorého sme oslovili niekoľko tisíc slovenských firiem.

Dotazník pre nás programovala spoločnosť Click4Survey. Veľmi nám vyhovoval ich profesionálny prístup spočívajúci v rýchlosti a ochote plniť naše neštandardné požiadavky na vzhľad a funkčnosť dotazníka. Zákaznícky servis bol promptný a dôkladný za rozumnú cenu.

Pri ďalšom prieskume by sme s Click4Survey opäť radi spolupracovali.“

Martin Šuster, Riaditeľ Odboru výskumu
T-Mobile Czech Republic a.s. T-Mobile Czech Republic a.s.

„Click4Survey je výborná user friendly aplikace, která se pomalu ale jistě stává nedílnou součástí našich výzkumnických nástrojů.

Velkým přínosem je i vstřícnost poskytovatelů upravit nástroj Click4Survey na míru klienta. Velmi si ceníme především rychlosti, se kterou jsou nám vždy ochotně zodpovězeny jakékoli dotazy a věcně řešeny všechny naše požadavky.

Těšíme se na další spolupráci.“

Jitka Sobolíková, Specialista průzkumů trhu
Provident Financial, s.r.o. Provident Financial, s.r.o.

„Click4Survey se u nás stal velkým pomocníkem při řešení nejrůznějších výzkumných otázek na naše zákazníky.

Používáme jej jak pro české, tak i pro slovenské výzkumy. Výzkum jsme schopni realizovat extrémně rychle a to je spolu s dobrou cenou to hlavní. Pro mě osobně je také důležitá technická podpora, která umí upravit tenhle výzkumný nástroj přesně podle toho, jak potřebuji.“

Josef Macák, Market Research Manager
McDonald's Corporation McDonald's Corporation

„Jako spousta velkých společností máme i my kontakty na mnohé naše zákazníky, jejichž zpětná vazba je pro nás velmi cenná. Click4Survey je skvělý nástroj s jehož pomocí se mohu na naše zákazníky obracet přímo.

Dotazovací platforma je designována tak, aby si s ní poradil opravdu každý, a umožňuje využít i pokročilé dotazovací funkce. Velkou výhodu oproti standardnímu výzkumu vidím zejména v možnosti sledovat vývoj odpovědí průběžně.“

Linda Vacatová, Consumer Insight & Strategy
Plzeňský Prazdroj, a.s. Plzeňský Prazdroj, a.s.

„Click4Survey platforma mi dala alternativní volbu profesionální realizace výzkumu ...

... a to jak v oblasti realizace online průzkumů na vlastní databázi kontaktů, tak v oblasti online průzkumů na předem definované cílové skupině, kde databázi nemáte.“

Petr Procházka, Consumers & Innovation Insight
Technologická agentura ČR Technologická agentura ČR

„Naše agentura provádí dotazování pro podporu výzkumu a vývoje v České republice již několik let. Prostřednictvím Click4Survey jsme udělali první zkušenost s profesionální online dotazníkovou aplikací.

Uživatelské prostředí je příjemné a intuitivní. Oceňujeme i profesionální přístup jejích vývojářů, kteří naší agentuře vycházejí vstříc v řešení individuálních potřeb.“

Marcel Kraus, Department of strategy and analysis
Občanská demokratická strana Občanská demokratická strana

„ODS zajímají názory občanů, díky Click4Survey máme šanci zjistit, co si lidé opravdu myslí. Jedná se o uživatelsky snadno přístupný, zároveň efektivní nástroj k provádění široké škály anket a průzkumů.

Díky aplikaci máme šanci dozvědět se, co si přesně myslí desetitisíce lidí a získat tak mnohem širší vzorek, než jak tomu bývá u jiných výzkumů. Systém navíc automaticky vygeneruje grafy podle přání uživatele, což výrazně usnadňuje interpretaci sebraných dat.

Výborný je i zákaznický servis, který vždy rychle pomůže vyřešit jakýkoliv problém.“

Ondřej Jerman, mediální sekce ODS
Centrum pro demokratické učení Centrum pro demokratické učení

„Společnost Click4Survey nám jako obecně prospěšné společnosti (neziskovce) umožnila zcela zdarma realizovat průzkum, na který bychom jinak neměli dostatek prostředků.

Kromě toho, že nám ihned vyšli vstříc (avizovaná sleva na webu zkrátka nebyla jen marketingovým trikem), zástupce Click4Survey se mnou od začátku komunikoval velmi svižně a bez výjimky s chutí vyhovět mým potřebám.

Už dlouho jsem nezažil tak profesionální a současně nepodbízivý přístup ke mně jako k zákazníkovi.“

Tomáš Hazlbauer, Ředitel společnosti
DB Schenker Česká republika DB Schenker Česká republika

„S aplikací Click4Survey jsme úspěšně provedli průzkum spokojenosti zákazníků.

Průzkum spokojenosti našich zákazníků na trhu B2B děláme prostřednictvím webového dotazníku již několik let. Tento rok jsme hledali nový nástroj, který by byl variabilní a nastavitelný podle našich potřeb. S využitím aplikace Click4Survey jsme byli spokojeni a splnila tak naše očekávání.

Velmi jsme ocenili rychlost, s jakou byly řešeny naše požadavky. Zpracování výsledků bylo rychlé a bez problémů. Počítáme s tím, že tento nástroj budeme používat i při dalších výzkumech.“

Martin Bacílek, Brand Manager
Market Vision s.r.o. Market Vision s.r.o.

„Click4Survey nám poskytuje komplexní platformu pro tvorbu profesionálních internetových výzkumů.

Díky přehlednému rozložení a nenáročnému interface jsme schopni jak sobě, tak i našim klientům splnit každý požadavek, který vyplývá ze zkušeností s internetovým výzkumem. Tvorba analýzy provedeného výzkumu je otázkou chvíle, současně ovšem poskytuje několik desítek způsobů, jak získaná data zpracovat.

Oceňujeme také pohotovou zákaznickou podporu, díky které je možné splnit požadavky i nad rámec standardních funkcí aplikace.“

Zdeněk Košárek, IT & Data Processing Manager
Hotel Intercontinental Prague Hotel Intercontinental Prague

„Na základě velmi pozitivních zkušeností při realizaci průzkumu spokojenosti našich zaměstnanců bychom neváhali doporučit platformu Click4Survey pro realizaci profesionálního, flexibilního a cenově dostupného průzkumu.“

Jan Kadlec, Assistant Director of HR
Jazyková škola Quatro Jazyková škola Quatro

„Click4Survey jsem měla možnost si vyzkoušet při práci na projektu se zahraničním dosahem.

S možnostmi, které Click4Survey nabízí, jsem byla naprosto spokojena. Kromě jednoduchosti ve vytváření dotazníků, přehledného zpracování výsledků a jejich atraktivního vzhledu, nabízí služba Click4Survey také výborný zákaznický servis. Velmi oceňuji rychlost, s jakou byly řešeny naše požadavky.

Myslím, že se jedná o velmi kvalitní produkt, který nemá vzhledem k cenovým podmínkám v českém prostředí konkurenci. Ráda jej budu využívat jako nástroj pro průzkum trhu, měření kvality služeb a ověřování spokojenosti klientů i nadále a těším se na další verze, které jistě přinesou i další zajímavá zlepšení.“

Petra Šolcová, Jednatelka jazykové školy
Člověk v tísni, o. p. s. Člověk v tísni, o. p. s.

„Spolupráce s Click4Survey byla výborná. Osobní přístup a ochota řešit problémy okamžitě byly vítanou podporou během práce na výzkumu.

Práce s aplikací je intuitivní a snadná. Aplikace je robusní a rychlá, dotazník a analýzy je možné pilovat postupně.

Grafické výstupy jsou přesvědčivé. Přístupy k analýzám přes webové rozhraní přinášejí možnost efektivní týmové práce nad rozsáhlými soubory.“

Kateřina Brožová, spolupracující konzultant
Tesco Mobile Tesco Mobile

„Click4Survey nám pomáhá lépe komunikovat s našimi zákazníky a porozumět jejich potřebám.

Výsledky průzkumů získáme rychle, levně a kvalitně. S portálem Click4Survey jsme velmi spokojeni.“

Lada Franková, Marcom specialist
Autoklub České republiky Autoklub České republiky

„Autoklub ČR sdružuje velké množství osob a hají různé zájmy svých členů od obecného motorismu až po závodní jezdce na špičkové úrovni.

Click4Survey je ideální možností jak velmi efektivně získat relevantní data, která se dají velmi snadno analyzovat a využít ke zkvalitnění služeb našim členům.“

Adam Eliáš, Generální sekretář
TALLY WEiJL Retail Czech s.r.o. TALLY WEiJL Retail Czech s.r.o.

„Velmi jednoduchá a intuitivní aplikace jak rychle a snadno získat bez použitích dalších extra nákladů zpětnou vazbu od zákazníků či zaměstnanců.

Oproti předchozím rokům jsme se rozhodli použít elektronickou formu dotazníku. Obrovskou výhodou je téměř okamžitě viditelný průběh, velmi rychlé a věrohodné zpracování výsledků. Finanční náklady na provoz portálu, pro nás jako klienta, jsou více než příznivé vzhledem k množství výstupních informací.

Velmi si ceníme jednoduchého použití a snadnou tvorbu dotazníku dle našich potřeb. Není nijak složité i pro laika si osvojit jeho používání. Velmi snadná úprava vzhledu, pořadí a změn v případě otázek. Velké plus je rovněž možné sledovat návratnost dotazníku a jeho další zpracování. Do budoucna rovněž zvažujeme jeho další využití ať už interně či externě.“

Tomáš Pospíšil, HR manažer Market East
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

„Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna využívá možnost spolupráce s Click4Survey při tvorbě dotazníků a následného vyhodnocení výsledků anket, které pravidelně připravuje pro své klienty, zejména uživatele elektronické komunikace prostřednictvím „MojeRBP“.

Práce s aplikací je jednoduchá a přehledná, výsledky lze získat rychle a kvalitně.“

Ing. Antonín Polášek, vedoucí odboru obchodních aktivit
WITTE Nejdek, spol. s r.o. WITTE Nejdek, spol. s r.o.

„Ve WITTE AUTOMOTIVE oceňujeme spolehlivost, jednoduchost a přátelské rozhraní tohoto nástroje.

Click4Survey využíváme primárně jako nástroj interní komunikace pro získávání zpětné vazby na školení zaměstnanců, ale také jako rychlý feedback při zavádění nových procesů i postupů. Během několika málo minut lze naprogramovat dotazník a distribuovat na cílové zaměstnance.

Při zpracovávání odpovědí oceňujeme automatický export do e-mailu a souhrnnou analýzu k jednotlivým průzkumům.“

Tomáš Žák, Vzdělávání a rozvoj