Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Novinky v Click4Survey

V našem blogu vám pravidelně přinášíme postřehy, zajímavosti i novinky ze světa online dotazníků a nástroje Click4Survey. Naším cílem je vytvořit nejlepšího pomocníka pro tvorbu vašich online průzkumů. Staňte se součástí budování Click4Survey i vy!

  • Provozujete e-shop a nesbíráte zpětnou vazbu?

    10.06.2015

    Máte e-shop a přemýšlíte, jak ho posunout do první ligy (nebo někam tím směrem)? Jednou z důležitých věcí je sbírání zpětné vazby. Zde je 5 důvodů, proč si myslíme, že to pomůže a 5 důvodů, proč na to použít náš nástroj Click4Survey.

  • Pracujete v PR a nepracujete s průzkumy?

    19.05.2015

    To je škoda, protože data z průzkumu vám řeknou, jak Vaši firmu či organizaci dlouhodobě vnímá veřejnost. Bude jasné, zda je dlouhodobě potřeba budovat lepší pověst nebo stačí posilovat to dobré, co si o vás lidé už myslí.

  • Nová funkce: Automatický export odpovědí na e-mail

    27.04.2015

    Připravili jsme pro vás novou funkci, která automatizuje zasílání exportovaných odpovědí z dotazníků přímo na zadanou e-mailovou adresu. Neztrácejte čas neustálým kontrolováním jak si stojí váš průzkum, nechte si odpovědi jednoduše pravidelně zasílat na váš e-mail.

  • Ušetřete čas a nervy při tvorbě dotazníku pro diplomku!

    21.04.2015

    Součástí diplomové práce je často výzkum mínění. Jak ho ale rychle a přitom kvalitně zpracovat? Řešením je online výzkumný nástroj Click4Survey. Zde je 10 důvodů proč ho použít.

  • Smutný turista

    07.04.2015

    SAD TOURIST. Konečně cestovka pro nás melancholiky! I když tak to asi nemělo být myšleno. Nebo snad ano? Jak to vlastně bylo myšleno a co měl ten název znamenat? Měl název firmy vyvolávat to, co vyvolává?

50% sleva pro studenty

Zjistit více