Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Novinky v Click4Survey

V našem blogu vám pravidelně přinášíme postřehy, zajímavosti i novinky ze světa online dotazníků a nástroje Click4Survey. Naším cílem je vytvořit nejlepšího pomocníka pro tvorbu vašich online průzkumů. Staňte se součástí budování Click4Survey i vy!

  • Vložení PDF přílohy do e-mailové pozvánky k průzkumu

    06.02.2017

    Občas nastane situace, kdy je potřeba zaslat respondentům v e-mailové pozvánce i PDF přílohu s dalšími informacemi. Můžete k tomu využít speciální slučovací značku. V následujícím návodu si popíšeme, jak na to.

  • Nová interaktivní otázka: Obrázkové smajlíky pro průzkumy spokojenosti

    26.07.2016

    Mají vaše průzkumy menší návratnost, než jste očekávali? Interaktivní klikací obrázkové ikony smajlíků mohou zvýšit zájem respondentů, zlepšit návratnost průzkumu a získat přesnější odpovědi.

  • Jak měřit vnímání pojmů a postojů respondentů otázkou Sémantický diferenciál

    30.05.2016

    Sběr a analýzu tvrdých dat dnes zvládneme velmi dobře (obzvláště u nás v Click4Survey). Co ale dělat, když potřebujeme měřit postoje nebo pocity respondenta? K získání co nejpřesnější emoční zpětné vazby využijte otázku typu Sémantický diferenciál.

  • Jak otestovat koncept videa v dotazníku

    25.02.2016

    Vložit video do dotazníku dnes není problém. Služby jako YouTube nebo Vimeo nabízejí bohaté možnosti sdílení videa. Co když ale potřebujete mezi respondenty otestovat koncept videa, jehož obsah není určen pro širokou veřejnost? Jak zabránit dalšímu šíření videa po internetu, jeho sdílení na sociálních sítích?

  • Provozujete e-shop a nesbíráte zpětnou vazbu?

    10.06.2015

    Máte e-shop a přemýšlíte, jak ho posunout do první ligy (nebo někam tím směrem)? Jednou z důležitých věcí je sbírání zpětné vazby. Zde je 5 důvodů, proč si myslíme, že to pomůže a 5 důvodů, proč na to použít náš nástroj Click4Survey.

70% sleva pro studenty

Zjistit více